orkar inte

Nej sanningen är den att jag har fått bloggtorka, jag får bara känslan "nej jag vill inte" så fort jag ska skriva :P

Förlåt men det är väl ändå nästan ingen som läser det här.

Aja nu sitter ja iaf efter en full dag och ser på guldbaggen på nätet, ska nörda lite Andra avenyn om en liten stund så man kan börja kolla nu när de börjat igen (missade väl de sista fem avsnitten)

Idag har man vart på körletkion igen :D kul men jävla förvirrade huve, asså så jävla svårt ska de väl inte va att kunna höger å vänster xD
Sen blev de lite jobb för Olof har fått jobb på linköpingsposten nu å de e ju så jävla tråk att köra ut själv så klart man ställer upp, man får ju lite av stålarna :)

Guldbaggens höjdpunkter:
Patrik 1.5  XD så jävla stört
M.i.l.f... hahahaha, den va fin :)
ABBA, fan jag dooog hahaha
spiderman 4
filmåret i korthet och filmen om alla filmer
Johan Glans överhuvudtaget
Och kanske att Micke Persbrandt äntligen vann en guldbagge :P
och haha manuskorten xD

jahopp
imorron ska man altså va barnvakt igen :P å nu ska ja sova över hos pappa med, e faktist lite nervig, har inte sovit där på mer än ett å ett halvt år :O aja men de blir nog bra :P synd bara att man inte kan ta ut några pengar från pappa för alla de timmar jag faktist lägger ner på att ta hand om Charlie, visst de blir väl bara en åtta-tio timmar i månaden men de vore jävla kul om man kunde få lite för det, men nu är ju verkligheten densamma för mig som för pappa, kassan sinar hela tin så de känns så jävla elakt att be om pengar för det :S

Och nu har man beställt hemresan från götet den 24, nu ska vi bara vänta till Tisda så ska vi beställa bussen dit med :)
Från linköping åker vi runt 13:20 så vi e där typ halv sex :) konserten med THE RASMUS börjar vid sjutiden å sen går bussen hem igen vid halv tolv ungefär så vi e hemma runt halv fyra, trött kommer man va, men lycklig :D
Det tråkiga e att de e marschövning vid elva dan efter å så tänkte ja ju köra med Ingrid den dagen med >< ORKAR inte marscha runt i en jävla hall, jag vill inte, men tyvärr tror jag att jag inte har nåt val :(

Aja skriver samtidigt som andra avenyn e på, e faktist inte så jävla intressant att det kräver hela min uppmärksamhet.

Okej så det här kan bli ett långt inlägg :P

Okej mitt förra år orkar jag faktist inte gå igenom, kolla bilddagboken istället.

Igår började mitt nya år!
Jag kom igång ordentligt :)
haha, Mickes pass va underbart
Det börjar med att jag möter Jimmy i trappan för han ska tydligen oxå gå :)
Det nya passet var verkligen jättekul, fast vi va tvungna att hoppa över styrkan och avslappningen pga tekninska problem med musiken :/ så de blev jävla mycke ben å linedance hade han lagt in oxå, jävla kul, men fan va Jimmy ska va bra då XD
De bästa va precis i början, vi börjar med att böja oss framåt å shaka på rumpan xD haha ja stod bara en liten bit bakom Jimmy å garva totalt ihäl mig, va jävla svårt att va seriös då xD

Det är verkligen kul att jag kommit igån med träningen å kröningen å jobbsökandet går rätt bra det med men de ska bli ännu bättre, allt ska bli bättre :P

Men nu ska jag nog ängna mig åt nåt annat en stund, kan ju inte skriva blogg heeela kvaällen :P

Gonatt alla. kram Maja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0