Sjuuuuuuuuuuuuuk

Men gnäll nej inte igen inte en gång till, har redan varit sjuk två veckor i Januari nej jag vill inte vara så här förkyld igen men gnääääääll :(

Tur att man har en relativt lugn vecka framför sig iaf :P

Aja helgen va trevlig, hade ont i huvudet i Lördas åkte ändå å gick på HUGOs i Motala med M1, Linda, Emma, Becci och Nicke. va trevligt men åkte hem vid 0:20 med bussen eftersom jag inte mådde bra varken i huvet eller i kroppen...

<3

I Söndag va ja med amanda :D jättetrevligt :)
Vi gick på Bio, har vi inte gjort på aslänge :P minns inte när de vart sist :P det blev iaf "I taket lyser stjärnorna" som är en stark film om en flicka vars mamma har cancer. Jag tänkte när den kom att jag nog inte var stark nog att se den, jag hade rätt... började som alla andra i biosalongen gråta men jag bröt ihop även efter filmen :( bara grät och grät, det var jobbigt att se och det tog hårt på mig, tack amanda ;P

Jag mår bättre och det går framåt, det här året ska verkligen bli mitt år :D det känns bra, mitt liv är mitt liv :D

Men jävla förkylning jag som så gärna ville shaka arslet på Mickes pass ikväll xD  

haha, hoppas de e bra med er andra, tack Amanda för att du e världens bästa vän, du kommer alltid att finnas där och det kan jag lita på, TACK <3

Host å kram Maja



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0