haha CITAT

Citat från i Lördags xD visserligen inte så mycket men ändå :P

Det första som händer när vi kommer till hugos e att en kille kommer å sätter sig i vår soffa, totalt ignorear tjejerna och säger till Nicke:
"e du en såndär biltemakille?"
Nicke (lite småförskräckt) "jag har inte ens nån bil.."

Senare kommer han tillbaka och börjar snacka intressen med Nicke varpå emma säger:
"haha Nicke är den första som får ragg"
Nicke såg djupt bedrövad ut xD

Linda har lagt pengar och garderobslapp i BH: n och Nicke erbjuder sig att ta garderobslappen så hon inte blir av med den:
Linda (allvarligt och ångestfyllt): "Men nej vi kan ju blanda ihop dom"
Nicke: " Asså jag tror att om vi hämtar dom samtidigt så tror jag att jag kan skilja på din å min jacka"
Linda börjar asgarva....

xD

Annars e de mest tysklandnostalgi :P Dom spelade Y.M.C.A och sånt :P.

aja va väl de jag skulle säga :P

Kanske finns fler citat :O men i sånt fall kommer jag inte ihåg dom eller så var ja inte där ;P

KRAM Maja

manda
2009-02-25 @ 13:35:30

BLOGGA MAJA BLOGGA!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAH!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0