"jag önskar ja va en sån som inte tänker alls"

Sååå trött idag...

har varit en lång men kort vecka :P

va ju bara i skolan på riktigt torsda o freda å då va de mest projekt som gällde..

å spanska å geografi oxå förstås, suck.

men de går framåt, bara att jag inte känner för att plugga till de där provet som vi ha på freda, de går nog bra ändå får ja hoppas.

Torsdakvällen blev de filmkväll med Narnia och jag har fortfarande inte lämnat in den, jag kommer få en lagom straffavgift när ja lämnar den idag, ja måste göra de idag, så jävla dum å glömma :( dumma dumma dumma...

Fredakvällen blev de Taco hos Emelie :), gott:P
O så Idol, hihi, rätt vann :D

Sen hade ja inte tänkt att gå ut för olles hade liveband så de kosta 120 spänn att gå in men jag ändrade mig å så blev de så ändå :P

Min danspartner från tre veckor tillbaka va såklart där, de blev lite kyssar o mera dans, han e go o mysig men aldrig mer!
bara att fortsätta leta...

hade en nästan helvit kväll, trodde aldrig jag skulle klara av att dansa o kyssas utan att va lite på örat men de gick ju riktigt bra o då hade jag ju mitt eget omdöme kvar oxå så jag gick hem själv. inte för att jag någonsin gjort nåt annat även om jag har varit lite på örat xD

så igår blev de att gå på stan me Jenny o se luciatåget i gallerian, coolt, men mycke folk.

Idag tänkte ja baka lussebullar men e såå trött ju xD, o ska diska först (nu)
Å så måste ja plugga lite med.

Imorron blire hemarbete, samma på Tisda o på Onsda blire köra på i 110 för att få projektet så klart som möjlit innan sista avstämningen med kund :P

På Torsda blir det julbord :D, första gången man går på riktigt julbord på typ 6-7 år :) å gratis blire oxå, bra skola man går på :)

O i januari ska vi åka till Åre i en vecka :D KUL, å vi ska åka skidor, dammit ja måste lära mig x) men blir ju iaf bara en halvdag i backen, mer än vad vi hoppades på, trodde de bara skulle bli föreläsningar :D

Sen e de helg o då ska ja bara göra julklappar :D sen veckan därpå 20, 21 o 23 vet ja inte ens om vi har nån skola,
ingen jävla aning. de återstår att se :P
Typ halva klassen åker hem på lörda
Ja åker den 23 mitt på dan, å ja e inte hemma förän fem i tolv på natten, men aja så e de.

Sen e ja hemma till den 7 januari när ja åker tillbaka, hoppas Louie kan ses den dan, kommer bli galen av längtan i vår annars :P

Har diskat nu :P glömde lägga ut innan :O

KRAM
Maja

"Det finns en frar med att aldrig hitta vägen, det finns nåt vackert med att vandra den ändå"
(Melissa Horn <3)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0