yeeho

Hallå allihopa.

oj de lät som om de va många som läser xD

aja, ska väl iaf berätta att första dan gick bra :D
va helt underbart, flera gånger under dagen dök den här tanken upp "men wow jag jobbar ju här, ja får tänka själv"
var jättekul verkligen, helt otroligt :P

Va jättemycke å göra idag såhär dagen innan grand opening.
skansen funkar på ett litet annat sätt än kolmården oxå, det är nämligen så att man har en timme lunch men inga andra raster, man får ta lite vatten mellan varven :P men ärligt talat så himla skönt att slippa sitta o sova i en soffa o bli oaktiv :)
Schema kommer senare, imorron jobbar jag från halv nio till halv sju :) idag blev de från sju till fyra :)
Jag fick tillome lite arbetskläder, några ganla avlagda brallor å en tröja, fint, :D
Som chefen sa när ja kom ner i dom kläderna "Oj nu ser det ju ut som om du jobbar här oxå" :D
å som min ledare sa att "de har varit jättekul att ha dig här idag"
det känns jättebra :D
Maja e nöööjd!

okej så nu bor ja alltså ett tag hos min morbror med familj i stuvsta/huddinge o sitter just nu å skriver på hans laptop :P
Men ska leta runt lite å förhoppningsvis hittar ja nåt bra inom en månad :D

Nu ska ja sova ;P GONATT

KRAM MAJA
Manda
2009-04-29 @ 21:21:18
URL: http://amandaplace.blogg.se/

Härligt gumman att du trivs redan..

saknar dig massor

skriv gäran i bland så man vet vad som händer :D

ha de toppen vi hörs å ses snart

lovar komma upp till dig senare puss kram love...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0