viva la kryssning ^^

Tjena nu tänkte jag informera er lite om min fyllekryssning med ett antal andra fulla barn som jag älskar mycket högt xD


Vi kan börja med att det var jävlit kul om jag nu inte får de att låta som de här nedan :O

Resan började med att mamma skjutsa mig till katrineholm så åkte ja buss därifrån med Terese å hennes föräldrar som förresten är helt underbara ^^ när vi äntligen kom fram fick vi väääääääääänta länge innan vi äntligen fick gå på vid halv sex. dom tar foto när man går in oxå :O xD
Sedan gick vi ner i hytten å fixa lite, inte mycke, bara platta håret lite, å bytte om.
Terese å jag sov i egen fyrbädds B-hytt :D.
Sen gick ja å Terese upp å tog första drinken, en Soco lime, ganska go :P
Sen va de dags fö buffé :P mums, ja drack typ 2 å ett halvt glas vin, duuuuuuuuuumt.
Annie å dom andra hade sagt att dom skulle supa mig under bordet men de lyckades ja med så bra själv, för jag slutade ju inte direkt efter vinet xD
Efter buffén gick ja å Tessa till Funclub å tog en drink, sen gick vi till tax freen å köpte doooooooooleys :P..å Sperma att dricka i hytten xD sen va vi i Annies hytt å drack dooleys å lite Baileys...
Därefter ville jag sjunga karaoke och jag, Hanna och födelsedagsbarnet Nisse sjöng Country roads, vilket självklart även filmades ^^ efter det blev de dans å mer dricka å dans å ännu mera dricka å sen två shots på de.
Sen va jag ner till hytten å gjorde mig av med allt så tidit som halv ett :/ synd på buffén, ja fick lixom inte behålla den länge :( men äsch XD, direkt efter hamna ja i Annies hytt en stund å sen va vi uppe å dansa en bra stund till, nämigen till solen gick upp ^^. För ni tror väl inte att jag blev nykter av att spy >< xD
Men efter min lilla urladdning köpte jag iaf inte mer att dricka även om ja snodde av alla andra, förlåt tjejer ;P.

Det var en knäpp natt, jag hade tunnelseeende å såg tredubbelt :O men fan va kul vi hade :).

På morgonen efter fyra timmars sömn gick jag, lite småpackad, å en aspackkad Tessa å åt frukost. hahaha ingen baksmälla för mig vilket självklart skapade avundsjuka hos de andra, jag var pigg å utvilad, fast sen blev ja tröööööööööööttt :P Vi satt uppe på kaptensdäck å fluma å käka gottis ett bra tag tills vi va framme å sen va de dags att återvända hem till Linköping :p

Tack för en askul kryssning tjejer, dä här måste vi göra igen, fast då lovar jag att hålla mig borta från vinet ;P

Se bilder på bilddagboken ;P inom kort :P
Grattis Nisse än en gång, 19 år den 19onde Maj :D


XD Å de finns så många fler störda bilder på mig både i min å i Jonis kamera :O xD

CITAT från båten:
Jag (klockan sju på kvällen!): " Annie du behöver inte supa mig under bordet för det har jag redan gjort själv!"
Jag: "Jag e tillräckligt full för att dricka karaoke"

Jag: "Vi e påväg till Tyskland"'

Nisse: "De e min födelsadagspresent, de e jag som suger" (se bilden)

Joni till Nisse: "Ja de e den bilden där du suger rakt framifrån"

Annie: "Nej jag har inte muckit för drycket.."
Linda när de andra tjejerna går upp på dansgolvet i närheten av en ful kille: "Nej men inte apan"

Terese, om en enarmad bandit: "Ja jag fick åtta plommon i rad"

Terese i telefon till Björn: "I'm staying away from the hytt...ja från hutten med"
Tersee pappa om en munk: "Jag ska äta en nunna, för nån munk kan jag inte kalla de"

å slutligen Nisse: "E vi på Cinderella???"

Krams Maja :D

hanna
2008-05-20 @ 17:38:13

KRYSSNINGEN! BEST EVER! ;D

amanda
2008-05-29 @ 19:04:19

okej får du ta de lugnt då :D

ska oxså (hoppas ja) till motala o kolla på dom.. ska bli kul å se bb XD igen dom är så gryma live :D
ha de gött!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0