Fylla va de ja xD

Okej nu har man vart ute två fredagar i rad å supet sig full  xD

Inte med målet att bli full, de kom på köpet...

Förra fredan gick allt bra, vi hade skitkul å ja blev lixom lagom full så jag inte nyktrade till :P

Men i Fredags blev jag först lite halvfull sen stupfull å sen hlavfull och nykter igen...

Den där stupfyllan kom efter en drink, en tequila å en drink till tätt efter varandra, inte smart XD

Men kul hade vi och ja jag dansade ensam i ett fönster aslänge, finns tom beildbevis XD

Var faktist inte lika bakfull igår som ja va förra lördan men ja va så jävla trött så de tog ut sig själv...

Vi som va ute nu i Fredags var jag, Sanna, Emma, M1, Ange, Siri, Linda, Sara å så Sannas pojkvän Dag och en kompis till honom som hette Markus å så Lindas kompis Fredrik.

Och ja jag kysste Sanna å pussade på Ange, å dansa i fönster, å dansa med en kille som sa att jag var söt, å fick kramp av skorna så ja fick gå barfota till ange där jag kunde byta skor men det var ändå en jävlit kul å lyckad kväll :D

Emma å Maja <3 Baileys säger jag bara :D tysklandsnostalgi :P
Maja älska drinkar...


kolla efter mer bilder på min bilddagbok om några dagar, Vill du ha gästlösen såg till mig ;P

Kram
Emma
2008-03-10 @ 20:39:29
URL: http://crazymummy.blogg.se

Nämmen vad trevligt. Vi får ha uppdaterings tävling;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0