För vi SKA ta studenten...

Ikväll ska vi på bal :D ska bli förjävlit kul :D

Men iaf, ville bara säga några ord om mina år som LI:are:

Tre år av fram och motgångar.
Vi har skrattat
Vi har gråtit
Vi har haft roligt
Vi har haft tråkigt
Vi har haft lyckliga stunder
Vi har haft mindre lyckliga stunder
Vi har älskat vår skola
Vi har hatat vår skola
Vi har älskat varandra
Vi har hatat varandra
Vi har älskat eLIten
Vi har hatat eLIten
Vi har alla haft fram och motgångar
Men vår kärlek för skolan kommer aldrig att dö
Vi kommer att sakna den
Vi kommer att sakna våra lärare
Och ja vi kommer att sakna att vara en del av eLIten
Vare sig vi vill eller inte
Vare sig vi säger att vi kommer att göra det eller inte

I våra hjärtan kommer vi alltid vara en del av LI, det kommer alltid att sitta kvar!

Jag vet att jag kommer sakna er, både lärare och klasskamrater.
Det här är inte slutet, det är början på något nytt, och jag hoppas ni vill dela det med mig

Tack för att jag fick säga några ord, jag älskar er alla, Tack för mina tre underbara himpaår,
de hade inte varit värda något utan er alla!

Kram Maja ;P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0