:D

sitter här i mina nya benvärmare å min nya kofta :P kosta 80 spänn för allt :D.

och det enda jag kan tänka på, usch, jävla skit, va man e dum ibland :P

Vill inte ens skriva om de egentligen men efter som de e de enda som jag har i hjärnan så måste jag ju :P

Manda å ja va på IKEA, självklart sitter den där skitsnygga killen som ragga på mig sist vi ute (22/11), å gud va snygg han e, å va han log mot mig, han kände igen mig, undrar vem han vänta på... . 
Usch va ja önskar att han va en seriös kille för honom skulle jag kunna vara ihop med för alltid :/
Men de e han inte så ingen idé att gå å tråna efter, så jag gick inte ens fram till honom :/
Gud va chockad jag blev, å fan va snygg han e, jävla hjärtat bara hoppa flera slag när jag såg honom, men jag klarar mig ju bäst själv, det vet jag ju :P

aja Amanda å jag hade det underbart trevligt iaf :D gud va vi flumma å garva, å båda fick shoppa lite, e ju så mycke folk så man orkar ju knappt.

blev massa fika å pommes men de e som vanligt :)

Tack för idag Amanda, du e min bästa vän! har alltid lika kul med dig ;P

men nu orkar ja inte skriva mer just nu, e så trööööööööööött :P

ha de bra, Kramar från mig :D

myyyys :D
haha mina fina benvärmare, sä jävla mysiga å varma å goa :D 30 spänn :D
Min nya kofta :D
haha jag ser ju så lagom skabbig ut men koftan e ny å fin :D 50 spänn :D
å datan som syns i bakgrunden e min :D bara MIN :D
även om den e jobbi så börjar vi bli vänner nu när den lyckats installera MSN o iTunes :P

Kram ;)

amanda
2008-12-29 @ 18:23:12

Tack själv..

de är lika kul å träffa dig..

vi är ju allt för underbara hhahaha

flum å grav är de ändå vi kan =)



kraaaaaaaam

å gott nytt år =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0